Wiosenne Warsztaty Kadrowe 2015

Warszawa, 29 maja – 1 czerwca 2015

Informacje ogólne

Miejsce: Miasto Stołeczne Warszawa

Termin: 29 maja – 1 czerwca 2015 r.

Koszt: 135 zł

Uwaga

Spotkanie przewidziane jest dla rocznika 2k12.

Liczba miejsc jest ograniczona!

Zakwaterowanie UWAGA ZMIANY!

Zakwaterowani będziemy w Centrum Astronomicznym im. Mikołaja Kopernika gdzie również odbędzie się część merytoryczna. Ponieważ nocleg odbędzie się w nieprzystosowanej sali, należy zabrać śpiwór oraz karimatę / materac dmuchany / inny typ izolacji odpodłogowej. Cena warsztatów zawiera zakwarterowanie, pełne wyżywienie, bilet na komunikację miejską oraz bilety na atrakcje dodatkowe. Osoby z Warszawy, oraz te które chcą być jedynie na części warsztatów proszone są o kontakt w celu wyceny kosztów.

Program

Chcesz odetchnąć po maturalnych bataliach wśród kolegów i koleżanek oraz dowiedzieć się jak zostać dobrą kadrą?

To spotkanie czeka na ciebie!

W programie między innymi:

  1. Jak być dobrym wykładowcą?
  2. Jak być dobrym wychowawcą i organizatorem?
  3. Warsztaty z dydaktyki
  4. Dyskusja o obozach i seminariach
  5. Co mogę zrobić dla klubu?
  6. Zwiedzanie Warszawy i uczelni stołecznych
  7. Liczne niespodzianki i atrakcje!

Warsztaty zakończą się 1 czerwca w godzinach popołudniowych. Szczegóły zostaną podane wkrótce.

Terminarz

Kontakt

Mateusz Krakowczyk
e-mail: matthew444442⊗gmail.com

Kuba "Jakub" Pawlikowski
e-mail: kuba0pa⊗gmail.com


Dojazd i zbiórki

Zbiórka odbędzie się w hali głównej dworca Warszawa Centralna o godz 15:10 i poprowadzi ją Kacper Lawera (tel. 694 119 625). Osoby, które nie pojawią się na zbiórce, są proszone o zgłoszenie tego faktu organizatorom. Należy pamiętać, że późniejszy przyjazd wiąże się z brakiem możliwości zostawienia bagażu w hotelu aż do godzin późnowieczonych (będziecie musieli nosić go ze sobą).


Zgłoszenia

Zgłoszenia należy przesyłać do dnia 28 kwietnia na adres warsztaty.kadrowe⊗gmail.com. Zgłoszenie powinno zawierać następujące informacje:

  1. Imię (imiona) i nazwisko
  2. Numer telefonu
  3. Imiona rodziców
  4. Data i miejsce urodzenia
  5. PESEL
  6. Adres zameldowania

Brak którejkolwiek z powyższych informacji będzie skutkował niezapisaniem na listę uczestników warsztatów.

Co należy zabrać ze sobą:


Kadra "De facto"

  1. Mateusz Krakowczyk — organizator
  2. Kuba "Jakub" Pawlikowski — organizator
  3. Jego Prezesowska Mość - Daniel Pęcak
  4. Kacper Lawera
  5. Alicja Kida

  6. Maksymilian Sokołowski
  7. Iga Rygielska
  8. Hanna Nowicka
  9. Agnieszka Gawryszczak
  10. Grzegorz Gajda
  11. Agata Senczyna
  12. Martyna Chruślińska
  13. Jakub Klencki
  14. Monika Goszcz
  15. Anna Antoniuk
  16. Małgorzata Łazuka
  17. Monika Szleszyńska
  18. Gruby "Marcin" Lipiński

Kadra "In statu nascendi"

  1. Filip Domański
  2. Aleksander Łyczek
  3. Tomasz Tracz
  4. Weronika Łajewska
  5. Michał Grendysz
  6. Kamila Lisakowska
  7. Jakub Morawski
  8. Justyna Kuczkowska
  9. Mateusz Kierepka
  10. Tomasz Filipiak
  11. Karol Chęciński
  12. Tomasz Kurek
  13. Adrian Makowski
  14. Piotr Łubis
  15. Filip Jurczak
  16. Justyna Ferdzyn
  17. Piotr Gałka
  18. Maciej Nikiel

"Referaty"

Na spotkaniu nie odbędzie się tradycyjna sesja referatowa. Zajęcia merytoryczne będą miały formę warsztatową i większośc zadań wykonacie bezpośrednio na warsztatach. Planowane są jednak dyskusje z obecną "kadrą" i gośćmi, na które należy się przygotować.

Tematy planowanych dyskusji:

  1. Czym chcę się zajmować jako kadra?
  2. Jak wyobrażam sobie idealne zajęcia?
  3. Jakie mam pomysły na zmiany w Klubie oraz spotkaniach Klubu?
  4. Jak mogę przysłużyć się dla klubu?


Linki

Klub Astronomiczny Almukantarat
Elektroniczny rozkład jazdy pociągów
Elektroniczny rozkład jazdy autobusów
E-podróżnik
Hostel