Wakacyjny Obóz Astronomiczny
Klubu Almukantarat

profil Klubu na Facebook-u main menu
Podstawowe informacje Zgloszenia CoZabrac Terminy Poprzednie Zdjecia FAQ Dojazd Opinie Pobranie Kontakt

Podstawowe informacje

Obóz będzie odbywał się w dniach 23 lipca - 5 sierpnia w harcerskim ośrodku szkoleniowo-wypoczynkowym Nadwarciański Gród w Załęczu Wielkim k. Wielunia. Jest dedykowany tegorocznym absolwentom gimnazjum zainteresowanym naukami ścisłymi, w szczególności astronomii.

Koszt obozu to 965 zł.

W czasie obozu prowadzony będzie autorski kurs astronomii od podstaw (w tym nocne obserwacje nieba). W programie przewidziane są także zajęcia z matematyki, fizyki i informatyki. Nie zabraknie wycieczek krajoznawczych, wielu gier i zabaw oraz ognisk. Odwiedzimy również Planetarium w Chorzowie, po którym oprowadzi nas wieloletni pracownik Planetarium i założyciel Klubu - Marek T. Szczepański.

Przygotujcie się na liczne niespodzianki!

zdjęcie w tle: P. Ligęza

Zgłoszenia

Uczestnicy

Zgłoszenia na obóz należy kierować na adres oboz@almukantarat.pl.

W zgłoszeniu należy podać:

  • imię i nazwisko
  • PESEL
  • adres zamieszkania
  • specjalne uwagi; dieta; zastrzeżenia
  • opisz swoje osiągnięcia i zainteresowania

W odpowiedzi na zgłoszenie otrzymacie szczegóły dotyczące płatności oraz kartę uczestnika.

Koszt obozu to 965 zł.

Całość przelewamy na rachunek Klubu do 30 czerwca.

Klub Astronomiczny Almukantarat
ul. Bartycka 18
00-716 Warszawa

numer konta:
02 2130 0004 2001 0517 2820 0001

Tytuł przelewu: "Obóz młodsi 2017, (imię i nazwisko)".

Wszelkie pytania dotyczące zgłoszeń i inne należy kierować na adres obozu lub do Łukasza Gruszczelaka pod numerem telefonu 692 805 894 (dyżury telefoniczne: poniedziałek, wtorek 19-21; czwartek 17-19; piątek 15-17).

zdjęcie w tle: P. Ligęza

Co zabrać?

  • śpiwór
  • latarkę
  • kubek
  • klapki pod prysznic
  • solidne obuwie i ubiór na różne warunki pogodowe
  • czapkę i rękawiczki do nocnych obserwacji
  • zeszyt, przybory do pisania
  • kalkulator
  • instrumenty muzyczne, gry

zdjęcie w tle: P. Ligęza

Ważne terminy

Zgłoszenia uczestników

30 czerwca

Termin wpłat

30 czerwca

Karta uczestnika (wysłana pocztą)

7 lipca

Przyjazd na obóz

23 lipca w godz. 10:00-14:00 (pierwszym posiłkiem jest obiad)

Koniec obozu

5 sierpnia godz. 10:00 (ostatnim posiłkiem jest śniadanie)

zdjęcie w tle: S. Starczewski

Często zadawane pytania



Otrzymałem zaproszenie, ale jestem dopiero w drugiej klasie gimnazjum. Czy mogę przyjechać na obóz?
Choć grupą docelową obozu dla gimnazjalistów są obecni uczniowie klas trzecich to jeśli bardzo zależy Ci na udziale w obozie i nie masz przy tym żadnych obaw, to zapraszamy do zgłoszeń! Zastrzegamy jednak, że w przypadku dużej liczby chętnych, a przy tym kończącej się liczbie miejsc, pierwszeństwo będą mieli wtedy twoi starsi koledzy. Tym bardziej zapraszamy do nieodwlekania decyzji na ostatni moment.

Jakie są warunki płatności?
Podaną kwotę należy przelać na konto Klubu. Szczegółowe informacje są przesyłane razem z kartą kwalifikacyjną.

Co zawarte jest w cenie obozu?
Podana w zaproszeniu kwota stanowi całkowitą cenę obozu. Zawiera m. in. koszt zakwaterowania, wyżywienia, wycieczki do Planetarium Śląskiego (w przypadku obozu dla absolwentów gimnazjum) oraz ubezpieczenia.

Czy mogę otrzymać fakturę za obóz?
Tak. Chęć jej otrzymania należy zgłosić przed obozem, najlepiej w mailu zgłoszeniowym lub w osobnej wiadomości na adres obozu. Faktura zostanie przygotowana i przekazana uczestnikowi w trakcie obozu. Jeżeli byłaby ona potrzebna wcześniej (np. do uzyskania refundacji w zakładzie pracy) możemy wysłać ją pocztą po wcześniejszym uiszczeniu opłaty za obóz.

Jaką opiekę zapewniamy podczas wypoczynku?
Organizowane przez Klub obozy są zgłaszane do kuratorium oświaty. Oznacza to, że osoba pełniąca rolę komendanta obozu, jak i wszyscy wychowawcy, dysponują stosownymi uprawnieniami. Opiekę medyczną podczas wypoczynku zapewnia wykwalifikowana pielęgniarka, zatrudniona przez ośrodek, w którym odbywa się obóz.

Czy jest zorganizowany dojazd?
Nie, na obóz trzeba dotrzeć samodzielnie — np. samochodem, koleją, autobusem. Ponieważ uczestnicy przyjeżdżają z całej Polski, możesz dopytać się organizatorów (sekcja: Kontakt), czy jedzie ktoś z Twojej okolicy, żeby umówić się na wspólny dojazd.

Jakie wyżywienie oferujemy podczas wypoczynku?
Śniadania, obiady oraz kolacje jemy w stołówce, gdzie posiłki przygotowywane są przez obsługę ośrodka. Dodatkowo codzienne otrzymujemy podwieczorek.

Mam określoną dietę, której powinienem przestrzegać. Czy stanowi to przeszkodę do przyjazdu na obóz?
Zdecydowanie nie. Wszelkie informacje o diecie powinny znaleźć się jednak w mailu zgłoszeniowym, a później w karcie kwalifikacyjnej uczestnika wypoczynku.

Jakie warunki sanitarne zapewniamy?
Podczas obozu korzystamy z niekoedukacyjnego węzła sanitarnego, znajdującego się tuż obok naszego pola namiotowego. Znajdują się w nim prysznice, umywalki, brodziki (do ręcznego prania), pisuary oraz toalety.

Jak wygląda zakwaterowanie?
Zakwaterowanie ma miejsce na polu namiotowym, w dużych harcerskich sześcio- lub trzyosobowych namiotach wyposażonych w łóżka polowe, materace i ciepłe koce oraz poduszki. Konieczne jest przywiezienie własnego śpiwora.



zdjęcie w tle: D. Krużyńska

Dojazd


Obóz będzie odbywał się w ośrodku "Nadwarciański Gród" w Załęczu Wielkim (mapka). Dojazd we własnym zakresie!

zdjęcie w tle: MiMat

zdjęcie w tle: G. Kaczmarczyk

Kontakt


oboz@almukantarat.pl
Wszelkie pytania dotyczące zgłoszeń i inne należy kierować na powyższy adres mailowy lub do Łukasza Gruszczelaka (wychowawcy wypoczynku, osoby odpowiedzialnej za kontakt z rodzicami i/lub uczestnikami) pod numerem telefonu 692 805 894 (dyżury telefoniczne: poniedziałek, wtorek 19-21; czwartek 17-19; piątek 15-17).

zdjęcie w tle: G. Kaczmarczyk